17:e april

image19

Lugn dag på jobbet idag..åt rälig lunch musli och tonfisk på burk! lättlagat iaf!
Träningen gick sådär.. min ömma underarm fortsatte bråka i bänkpress så jag fick köra lite lätt och på känn tills värken satte stopp för mig.. blev 110*8 120*3 110*8..störigt att inte kunna dra på mer vikter när man känner att man har styrkan i kroppen..
Efter att ha gett upp bröstträningen kände jag lite i bencurlen om det onda jag ådrog mig igår var kvar, men inte den minsta känning så här kom min nuvarande toppform fram i ljuset! 4 set på fullmag(60kg) 8,8,11 samt 7 reps!
nu är det bara en tidsfråga innan min j underarmsöversträngning/inflammation eller vad f det är går över..får bli mage och ländrygg imorgon..blää tränar aldrig mage i vanliga fall men kan inte sitta hemma och dega!

frukost med mormor och sen skoshopping med miss Jboo imorgon... som förövrigt var duktig (ganska iaf) och bänkpressa 47,5kg idag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

De låter bra ! Då slo du lid me den lätte hammaren!
mvh.xjr1300.

2008-04-18 @ 00:04:59
Postat av: *Puma

Ja jag längtar till deffen. Tycker faktiskt om och deffa. Att vinna över ens upp och ner- gångar. Viljan du vet ;) Utmaningar är något för mig, där bland och deffa. =)

2008-04-18 @ 09:41:15
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0