Då var det gjort!

Så nu fick jag tummarna loss och fick ut mc:n på blocket..fan den är rätt fin ändå..=(
image50

Jaja nu blir det till att ha mobilen på ljudlös när man ska gå och lägga sig..

till något roligare! Axelpass på gymmet  och följande hände:
Stående axelpress bak nacke: 50kg*10, 60kg*10, 65kg*10!!!!(starkare än någonsin!) 70kg*6.
Sittande hantelpress utan ryggstöd
stående kettlebells press
hantelyft åt sidan
baksid axlar i maskin
shrugs

Härligt pass! skönt när man ökar varje gång! dåligt med fotografer idag med..men ni kan ju föreställa er! =)
 ser att family guy och american dad har kommit igång! najs!
nä nu ska jag unna mig två timmar läsning och sen sova ut ordentligt då jag inte börjar förrens vid 11:00 imorgon!

Kommentarer
Postat av: Puma*

Yeah tack :9 Ja jag vet! Ska försöka göra mitt yttersta för att klara både bänkpressen och chins. Jävla tufft, men de ska gå!

2008-04-28 @ 23:02:49
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0