Fridag och vilodag!

Sovmorgon idag och som vanligt lunch hos mormor. glömde kameran men men det blev pizza och efteråt 45min solande då det var närmare 20 grader och solen lyste som aldrig förr...sen kom molnen och det roliga var slut.=( framåt 16 stack jag och björn (http://bjornar.blogg.se/) ner och sola lite, efter det blev det youtubeunderhållning tills Mippe (träningspolare) ringde och ville bjuda på pizza! Jag och Björn var inte svårflörtade utan hängde på direkt..dock fick björn som snart ska tävla nöja sig med sallad! haha =)
image49

Efteråt vankades träningsispiration i form av Dorian yates träningsvideo "blood and guts".
kom precis hem och i tittar i skrivande stund på "my name is earl" och förbannar mig över att jag inte har kommit i säng i tid ikväll heller...(ska upp och jobba 04:40) blää! fick nyss information om att jag kanske ska festa med ett tjejhanbollslag imorgon! yay! jaja träning blir det iaf! gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0