Kommentera mera!

Kollade nyss lite statistik här och ligger tydligen runt 30 unika besökare per dag, men oftast bara en till två kommentarer per inlägg, jag är lite nyfiken på vem ni kan vara så var inte rädda för att slänga in en kommentar ,negativa som positiva kör på! 
DU är väl ingen feg mes som gömmer sig bakom sin skärm och inte vågar? =)

Jobbet var lugnt idag igen, folk dricker tydligen mindre mjölk på vårkanten och det gillas!
tonfisk musli och en stor negerbulle till lunch, latmanskost som gör jobbet!

Hört på jobbet av en en kollega idag:
-det här päronet har samma konsistens som jag kan tänka mig ett kvinnobröst har om man skulle bita i det och ta en tugga... haha

efter jobbet sov jag en knapp timme varpå jag och Bee boy skulle ner och sola, men till vår förskräckelse var stället fullt och det sluta med att vi körde hem till honom och tog varsin energidryck istället.. klockan närmade sig 19 och promenaden till gymmet påbörjades! Bröst stod på shemat och det gick helt ok. körde lätt då min underarm fortfarande bråkar:
bänkpress: 100kg*8 100kg*8 100kg*8 lätt och explosivt men fick bra kontakt så jag är nöjd!
pecdec: fullmag 80kg 3 set 12 reps
lutande hantelpress: riktigt lätt då underarmen började bråka ordentligt =(

image45

image47
Andra som gästade gymmet var bla Glenn och min La-medresenär Jboo(http://jboo.blogg.se/) som försöker imponera på honom utan resultat! =)


image46
För övrigt så satte mia (http://mihas.blogg.se/) personbästa i Bänkpressen och då blir man såhär glad!
lägg även märke till hur björn (http://bjornar.blogg.se/) respektfullt döljer sitt ansikte för att inte ta uppmärksamheten ifrån henne! vilken kille!

Nu väntar för min del ett avsnitt av Desperate housewives och sen sängen!

Kommentarer
Postat av: Puma

Oh yeah I did :)
50 är inte långt borta nu. Mindre än en vecka. Håll tummarna T!
Bra jobbat, like always!
Tack för mig, haj

2008-04-24 @ 23:07:17
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0