Lugn söndag med kraftfull avslutning!

Lugn dag, var ute hos Long en runda därefter mormor och sen bar det hem till mina föräldrar för att tvätta motorcykeln som ska ut på blocket =( vill inte men den är vilket jag tidigare nämnt väldigt oekonomisk samt farligt i mina händer så... Ähh jävla skit hittar inte sladden så jag kan lägga över bilder från mobilen och Mia(http://mihas.blogg.se/) med dagens träningsbilder är inte online ännu...tjejer... =)

I alla fall blev det kyckling och ris till mat hos mina föräldrar och sedan bar det av till gymmet för benträning!
Mitt nya koncept jag har börjat köra är följande: 10 reps per set ökar vikten varje set tills det sista går till failure.

Benpress: 200kg*10, 250kg*10, 280*10, 300kg*10 320kg*6
hacksquat: 75kg*10, 100kg*10, 125kg*8
benspark: 75kg*10, 80kg*8, 75kg*10
Baksidan fick vila då jag har känningar i knävecket på vänster ben =(
sen körde jag vader och därefter 30min streching

Dags att läsa nu för att försöka somna innan 22:00, "Stäppens krigare" av Conn Iggulden.
har läst quatrologin om Caesar liv av honom tidigare och man fastnar snabbt! första delen heter "Roms portar" läs den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0