Måndag och axelträning

Lyckades få 4 timmar sömn för att vakna relativt pigg kl 03:45 och köra till jobbet!
måndag och lunchbuffé på lundavägens grill som vanligt! riktigt ordentlig bulkmat! stekt fläsk med potatis och löksås! mmm...!!! var klar vid 16:15 så 12 timmar jobb på 4 timmar sömn! vettigt va..men skam den som ger sig..in i lägenheten svepte en halv gainer..(lägger man sig för att vila 5 min är det kört!) iväg till gymmet och presterade följande:
sittande axelpress bak nacke:
5*70kg 2*80kg 1*90kg (nytt personbästa hell yeh!) 2*80kg 3*80kg och därefter trappa jag ner och körde explosiva
8reps+ för att koppla in maximalt antal muskelfiber.
kettlebells 3set explosiva 24kg 10-15 reps.
hantellyft åt sidan samt baksida axlar i maskin.
image31

eftersom jag hade krafter kvar körde jag lite baksida lår lätt och sen blev det en halvtimme skitnack gainer och streching. =)
image33

ps mia (http://mihas.blogg.se/) överraskade positivt genom att köra på 150 kg i benpress! stark..synd bara att chinsen är så långt borta.... =) ds

Kommentarer
Postat av: Puma

Hahaha :) Ja, okej. Chinsen är väl inte där riktigt. Gick dock sämre idag, när jag väl skulle visa. Men det kommer, det kommer.
Benpressen blev jag själv lite förvånad över. Positivt överraskad! ;) Kändes bra! Jepp :)
Bra jobbat!

2008-04-21 @ 20:57:50
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0