Söndagsäventyr

Me and my man Björn(http://bjornar.blogg.se/) tog bilen och stack ut till Long i osbyholms lanthandel där jag bjöd mina vänner på glass! =)
image27

När vi stod i det fina vädret blev vi grillsugna! köpte en engångsgrill, korv, bananer, choklad etc och våldgästade min mormor!
körde lite axel/balansträning genom att gå på händer tills korven var klar och sedan kom kameran fram:



Därefter följde ett solariebesök och ett benträningsspass!
körde lätt och explosivt:
benpress: 250kg*8   250kg*8   250kg*20 (hade mycket kraft över till sista och "warriorcode" i stereon =))
benspark: 3set på 80kg
hacksquat 3set på 90kg

Today was a good day!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kick ass T-pojken! Gillar att du citerade Ice Cube i slutet också! Helt rätt, skönt och gött! Today was a good day!

Din arm ser grov ut ;)

Ses strax innan 19! Keep it up!

2008-04-20 @ 18:01:19
URL: http://bjornar.blogg.se
Postat av: Eleonor

Du e så påhittig:)

Kul o se min söta mormor, tihi

2008-04-20 @ 23:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0