Vårblandade känslor

Nytt framhjul på hojen, körde ner den till däckfirman oförsäkrad och obesiktigad..fyfy! men vilken känsla första körningen är varje vår! lovade mig själv att ta det lugnt och efter två km kolla jag ner på mätaren..210km/h..lugnade ner mig och ett par hundra meter innan slutdestinationen var jag bara tvungen att dra upp den på bakhjulet =) aja farlig och oekonomisk som den är och eftersom jag kommer vara i usa hela sommaren så åker den ut på blocket =(..


I övrigt började denna dag lugnt, jag och björn gick en promenad på ca 4km i sommarvädret och avslutade med ett besök i solariet..tänkte det kanske kunde bränna bort mina feber/förkyld känningar (som jag förövrigt ådrog mig när jag körde mc i jeans och tröja..idiot) men ikke, ingen träning idag heller...därefter jobbade jag ett par timmar och till min glädje så har det kommit nya episoder av two and a half men, desperate housewives, office us och one tree hill...den sista är kanske lite gay men börjar man titta så är det kört ändå...nu känner jag en stark doft av thaicurry marinerad kyckling som börjar bli klar i köket! mat och serier! hell yehh!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör väl inget om det är lita gay?? Du är väl gay? hihi

2008-04-15 @ 19:54:58
Postat av: Tee

i dina drömmar anonyma människa!

2008-04-15 @ 20:41:24
URL: http://teeman.blogg.se
Postat av: Andreas

Inte meningen var anonym m8 :)

2008-04-15 @ 20:45:02
URL: http://ibraspokerblogg.bloggagratis.se/
Postat av: Pumamamman

Mm, vad annars, jag menar kyclkling förstås. Det söm du har såååå lite av ;)
By the way, helt just utveckling från den lille tanige tonårskillen till den fantasist snygge ovch välbyggde unge man du är idag. Vet du om att du är lite lik han höjdhopparen Linus T, fast mycket snyggare. (om nu en gammal dam får tycka så)
Keep on! Pumas mamma

2008-04-16 @ 08:20:14
URL: http://allidaelvira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0