Quake

vaknade av att det skakade lite och alla ljud det orsakade..gick upp till fönstret och kolla ut..grannarna verkade helt förskräckta som om dom inte fattade att det var en jordbävning..hur många sekunder kan det ta att fatta att en tvättmaskin eller lastbil inte får huset att skaka så?...en liten stund senare var det över och jag funderade på om man borde gå ut under bar himmel eller något..men sen kom jag till att tänka på att efterskalv alltid brukar vara klenare så jag somna om...

Fan vad kul att bli väckt av ett smått skakande hus(så länge det håller sig under 6 på skalan...)
Var lite besviken när det blev en jordbävning dagen efter jag kom hem från usa i somras..men nu kan jag bocka av det på listan... =)

Mindre än en månad kvar till Vegas! dags att boka hotell imorgon! 3 nätter på femstjärniga Bellagio och 4:a på fyrastjärniga Ceasars Palace!


Emma, Jag och Fredrik i limo...för vem fan tar taxin i vegas?! =)


Party and Poker heaven!

 


Kommentarer
Postat av: A

nämen ska du dit och röja igen :)

2008-12-17 @ 08:00:26
URL: http://wargaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0