åter i Las Vegas

Framme i Vegas och ökenvärmen är lika slående som sist..runt 40-45grader
Spelade lite poker inatt och det gick bra..började med att backa 300$.. förlorade två jj mot ak allin preflop..träffade inga av mina ak hela kvällen.. fick inte ett pocketpar över jj på 6timmar..förlorade set mot stege..etc och ändå lyckades jag hämta mig från 300$ back till 15$+genom stabilt spel..totalt omöjligt att bluffa..blev nersynad med lägsta par eller a hög varenda hand.. helt sjukt..inte mycket 15$+ men en dag när marginalerna ligger på min sidan kommer jag plussa rejält..
höga förväntningar!

nu blir det lite beer baileys och redbull vodka nu..sen ut på stripen och hitta något uteställe!


bjuder på en bild där jag visar upp min feminina sida...och som ni ser nedan har jag och willie inrett manligt för balansens skull! =)


Kommentarer
Postat av: Mippe

Trevligt att höra från er, men du Tobbe hur går det med träningen eller du bara glömmer och skriva om det. Träffade Jessica på marknaden, tänkte först f_n vad lik hon är Jessica och så va de hon. Trist för dig nu Tobbe när Jessica inte är där och stryker dina skjorter. Lycka till i pokerspelet.

PS! Bränn er nu inte in och utvärtes.

mvh Mippe

2008-07-09 @ 10:22:40
Postat av: Eleonor

kul me uppdatering! miss u bro

2008-07-09 @ 12:23:17
Postat av: Anonym

Jamen vadå träning.... du ser iaf ut att vara i form ändå och ska det spelas poker, så var annars om inte "in the big state". Hejar på dej, att du ska få dra in några sköööna cash, så go for it man!

2008-07-09 @ 19:35:43
URL: http://allidaelvira.blogg.se/
Postat av: Madelene

Pff säkert jag är hård som stål, mig kan man inte smitta me nå leenden ;)



hahha snygg strykar-pose! :D

2008-07-11 @ 10:28:12
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0