All heder åt Björn!

Min polare Björn vann sin första tävling..både sin klass OCH overall!
riktigt jävla tråkigt att jag inte kunde närvara men efter alla års hård träning och 7veckor stenhård diet förtjäna han verkligen att stå i rampljuset!

Björn till vänster på bilden, kolla vilka linjer och räfflor på benen!

och alla mina vänner som cyklade vätternrundan....jag hade inte gjort det själv så... Respekt! saknar er alla!

Fredrik, Sandra och Emma har anlänt till vårt hotell nu och fler äventyr väntar..

Kommentarer
Postat av: Mippe

Tobbe vi saknar dig också det blir ingen ordning med träningen utan dig och Björnen.

mvh Mippe

2008-06-18 @ 12:05:07
Postat av: B

Tack homes! :-) Är faktiskt lite tomt utan dig här nere bro :-/ Du har mycket att komma hem till sen kan jag lova! :-)



Kör hårt där nere!



Jag har internet igen! ;)

2008-06-18 @ 18:25:11
URL: http://bjornar.blogg.se/
Postat av: Mr T

Cha, välbyggda grabbar. Försöker själv bli av med fläsket över de nedersta rutorna. Hur f-n gör man? Har du nån träningsmetod som biter bäst? Ha en bra midsommar - Mr T

2008-06-19 @ 20:59:00
URL: http://monsieurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0