Six Flags

Var på Six flags igår..åkte den nya x2:an och jag sa nog: HOLY FUCK!! 15ggr innan den var klar, sinnessjuk, först en (som det kändes) ändlös stigning och sen ett 20 våningars vertikalt stup där stolen rotera så man titta rakt ner i marken! HOLY FUCK!...allting är större i usa...


fanns 14 banor och allt var värre än något jag har sett tidigare..och jag som hatar att åka utan kontroll och är lite höjdrädd fick tvinga mig i stolen gång på gång..men det var precis vad min path behövde..tänkte bara: the only cure for fear is repeated actions of courage..så jag ger mig själv en liten klapp på axeln



Fint väder som vanligt!


kastade lite basket och vann en stålmannen basketboll som jessica fick, sen klättrade jag lite och vann en matchande cape som jag slängde till henne och...

...sen slog jag till med släggan och vann fantamaj en matchande boxhandske..

..hon var glad som ett barn på julafton och bara den synen var värt varenda cent..



Glass, milkshakes och sjuhelvetes åkattraktiner...Igår was a good day!!! =)

Kommentarer
Postat av: Bönan

Säger hej från Limhamn :P

2008-06-04 @ 21:12:15
Postat av: BJ

Haj!De va ett rejält slag du slog me släggan!!!! :)

2008-06-04 @ 21:40:38
Postat av: Mia

Härligt härligt!!
Fick du ju även visa vad du går för, hehe

2008-06-04 @ 22:17:52
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: Anonym

Du gör precis helt rätt mannen, detta blir en verklig "once in a lifetime" tour. :=)

2008-06-04 @ 22:48:17
URL: http://allidaelvira.blogg.se
Postat av: rebecca kusin

jäääävligt avis är jag at the moment!
vill också vara där och bara skita i allt! :D
förresten. har lösen på min blogg, säg till om du vill ha det:D

2008-06-04 @ 23:09:36
URL: http://hejarebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0