20 dagar kvar...

Bara 20 dagar kvar tills planet mot La lyfter! =)
Men innan det blir det lite fler vardagsinlägg...och idag har jag orkat fixa en liten filmsnutt från gymmet!
 
Körde en lätt åtta på 65 kg så jag var tvungen att få det filmat om det gick bra på 70kg...och en 7:a var personbästa så YAY!!!! lite problem med bukstabiliteten på dom sista men jag är helnöjd.. det skarpa ögat kan även lägga märke till att jag har lyckats stoppa ner byxändan i strumpan på vänster ben..ny trend jag starta omedvetet nu kanske =)

Inte mycket mer att tillägga..åt blodkorv innan träningen och kvällens serie blir "two and a half men"


 


Kommentarer
Postat av: Madelene

fan va härligt me La... =P jo jag kanske har kommit underfund med det.. men de e fan jobbigt att vara så grubblig som jag är =)

2008-05-08 @ 08:00:08
URL: http://mjukvarelse.blogg.se
Postat av: Robin

Haha, jag har kvar en sån gammal jävel. Fan vad många gånger pulvret har expanderat och smällt ut över jävla allt :D Det är min nödshaker!

Snyggt pressat. Ser inte allt för vingligt ut även om det kändes så för dig kanske.
Jag brukar press framför huvet, din variant bakom ser lite farligare ut.

2008-05-08 @ 08:21:19
URL: http://robinm.blogg.se
Postat av: Robin

Ja framåtroterande axlar är vanlig åkomma. Jag kör inget specifikt för front delta utan enbart mid och bak. Men ska ge det ett försök nästa axeplass!

Ingen åsikt om bänkpresströjor eftersom jag helt enkelt inte vet nåt. Jag skulle inte använda det i byggarsyfte iaf.

Vad jag maxar i bänk vet jag ej eftersom det är uppenbart pinsamt :P Min teknik är helt enkelt usel.
I mark(175kg) och böj(130kg) berättar jag däremot gärna!

hade gott!

2008-05-08 @ 16:42:06
URL: http://robinm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0