Bilder inlagda och föregående inlägg justerat!

är det bara jag som får felmeddelande när jag ska lägga in bilder sedan igår?

Ett fel har inträffat

En detaljerad felrapport är ivägsänd. Felet kommer att åtgärdas snarast möjligt.

blabla
fixa det då! ett inlägg utan bilder är fan som pasta utan ketchup...tråkigt!

Tränade lite rygg idag..bara lätt eftersom jag forfarande känner mig lite krasslig, men imorgon är det förhoppningsvis fullt ös igen!
spelade lite poker med..backade 170$ men gjorde inga större misstag så jag är nöjd..
gonatt! 


Kommentarer
Postat av: Medin

Hallå jönsson. Riktigt trevligt att träffas igen, var ju som sagt ett tag sen. Vilken bild du letade upp på mig, jävla vad mycket hår. Trevlig blogg du har måste jag säga.
slå en signal när du är i krokarna igen.
ha de

2008-05-11 @ 12:07:23
Postat av: Madelene

jääääs ja fick också felmeddelande...=)

2008-05-11 @ 17:48:46
URL: http://mjukvarelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0