Dips

här har vi lite dips också..har lite problem med att hålla nere hastigheten eftersom jag kör alla andra tricepsövningar på betydligt tyngre vikt och med lägre repsantal...iaf så är det djupet och sträcket som skall vara tydligt markerat..då är det axel tydligt under armbågshöjd i den nedre fasen och fullt sträck i armbågsleden i den övre fasen som gäller!  mycket nöje =)


i örigt så är det bara en dag kvar innan jag sticker till La över sommaren..kommer sakna familj, polarna och gymmet som fan...men jag tror las vegas, grand canyon osv är värt det =)! och så får jag ju träffa big P! patrik som jag coach:a till sm mästare i bodybuilding -06..han jobbar för övrigt som Personal Trainer i hollywood sen ett år tillbaka..från att ha jobbat i en vanlig dagligvarubutik i lilla hörby...inget dåligt byte! =)
gonatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Robin

Haha, helt rätt. Dock är ju bloggen tänkt som lite snack/inspiration. Jag kan försvara mig med att jag tränar max av vad min kropp klarar just nu återhämtningsmässigt :P

Slötid på jobbet gör rätt för mitt intresse för kosttilskott, lite skön avkoppling från arbetet att läsa om!

Haha, vilka härligt kassa förutsättningar du verkar ha på gymmet ibland :) Men det låter starkt, det ser ju verkligen inte ansträngande ut när du kör, trots att det är så ;)

2008-05-26 @ 10:17:01
URL: http://robinm.blogg.se
Postat av: Eleonor

Shit, redan dags för dig att sticka imorgon! Känns konstigt att veta att du inte kommer vara i hörby när jag kommer hem. Hoppas resan går bra,, uppdatera bloggen med bilder så ofta du kan!

2008-05-26 @ 18:28:56
Postat av: jojjo

Tjena!
Kul och bra blogg, kör på i samma anda!
P.S. Du råkar nte ha en länk till din polare i staterna som jobbar som PT? D.S.

2008-05-27 @ 07:06:33
Postat av: Christer Mippe Månsson

Tur vi har filmerna på dig Tobbe nu när du är borta 3 månader. mvh Mippe

2008-05-27 @ 09:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0