Flygbiljett fixad! London nästa!

Satt och beställde biljett till London i förmiddags då jag äntligen kunde få ett klart svar från sploff om han kunde följa med eller inte... hur kan man tacka nä till en weekend i london med gratis boende? respekterar iaf att han hade en bra anledning. jaja..nu blir det bara lilla jag och fan vad kul det ska bli! åker torsdag kväll och kommer hem söndag kväll! med andra ord så får jag träffa min syrra en sista gång innan hösten! najs!


Mat hos mormor och på min beställning blev det bruna böner och bacon..såg något som hette kotlettbacon i butikskylen så jag tog en chansning:
 

sen blev det solning och läsning tills kl 13 då jag var inbokad för massage..blev många skratt idag och jag får nog censurera en del av snacket...men iaf så är hon duktig och är inte rädd för att dela ut smärta...fast på ett bra sätt =)


efter massagen blev det mer läsning i solen..härligt! och sen rabarberpaj med vaniljsås! så J.. gott! börjar bli lite slät på magen men så länge där är konturer till rutor så tar vi det med ro! =)


nu skulle jag egentligen tränat rygg men känner mig inte riktigt kry så det får vänta till imorgon..borde kanske träna lite lätt idag men kommer jag väl upp till gymmet så är det allt eller inget..så nä jag får hålla igen..
note to self:
KÖR INTE MED RUTAN NERE PÅ MOTORVÄGEN! DET DRAR!
 
I övrigt ser jag att "office us" och "my name is earl" har ramlat in..en timme skratt väntar ikväll alltså och min jobbelördag imorgon wiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0