Hemma igen!

Helt sjukt ryggpass idag! de fyra dagrnas vila i London gjorde susen! körde bla 6 reps i stångrodd på 150kg!!! och en 5:a på sista setet i sittande rodd med fullmag idag!! så härligt när allt flyter på!

MEN nog om dagen aktiviteter! här kommer en sammanfattning från helgen:

Anlände helt slut till London i torsdags kväll och orkade inte tänka ut hur fan tunnelbannan funka, så jag hoppa in i en taxi som förde mig direkt till min syrra! så kul att se henne igen! =) vi tog en liten promenad till närmsta hörnbutik där jag köpte två liter mjölk så jag kunde få i mig lite musli.. på vägen ut mötte vi en tiggare så jag gav honom min växel..som visade sig vara ett par öre i skr..så han titta lite surt på mig...jag visste inte vad myntet var värt men det var tydligen en förolämpning..haha

sen var det dags att sova (sängen bestod av en sängbotten med soffkuddar och ett lakan)..och vakna på fredagen för att börja med en promenad ner till stan och lite kaffe och muffins på starbucks..härligt slappt! 

därefter promenerade vi förbi en jättestolpe på vägen till "london eye". Världens största pariserhjul..145m högt!
: 
 jämför bara med "lilla" big ben till höger! =)

i området fanns även en massa stillastående tiggare som rörde sig lite för en slant... fy fan vad drygt att bara stå helt stilla dag efter dag och ha det som "jobb" enformigt värre..

denna killen var iaf lite smart som satt inne i sin kostym och slappa.. =)

sen stötte vi på två akrobatiska negrar i "camden garden" (tror jag det hette) dom var imponerande så i det fallet fick det bli en liten slant!


Lite småtrötta efter dagens upplevelser och intryck var det dags för en tupplur i åtanke att återhämta krafterna inför kvällen!
och kvällen inleddes med mat på steakhouse!!! mmm! oxfile!!
 och syrrans veg alterativ..
Smaskens!

Mätta och belåtna mötte maja upp och oss och kvällen gick över till nattliv!! wieee!!

 Dans och och öl samt en tjej som gilla svenska killar =) och en kille som fråga ut mig om vad jag vägde, hur mycket jag åt, vad jag åt, hur ofta jag åt... -I want to have big arms like you... är det normal diskussion på dansgolvet? haha.. till och med maja knäcker min arm på tredje bilden.. =)

sen drog vi vidare till O-bar för att återse lite bekanta och trevliga ansikten från londonresan förra året...dessutom är det alltid bra när syrran känner folket som jobbar i baren...! det var fredagen det..! så j-va kul att komma ifrån vardagen en helg sådär och bara äta gott och glassa!

känner att detta inlägget börjar bli långt nu..vid intresse kan jag lägga in ett inlägg om lördagen också..skriv det i kommentarer då..annars blir det gyminlägg för hela slanten! 
dags att skriva lönerapporter nu! gonatt mina vänner och annat folk! 

Kommentarer
Postat av: Puma

Haha! Ja men vafan. Försöka få tid o skaffa en dåå :) Hoppas allt är bra! Ser ut som om du hade de trevligt i London så :)

2008-05-19 @ 22:15:42
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: Madelene

åhh fan va nice me london!! :D kul med musklerragg på dansgolvet hurru..:P hähä..

de här me protein efter träningen. Jag är sååå medveten om det..! =) men jag hade usel planering igår!! skärpning på mig....

2008-05-20 @ 06:03:55
URL: http://mjukvarelse.blogg.se
Postat av: Madelene

Svar:
jajaaa =) Men jag har ju inte köpt nå proteinpulver än.. för att:
1. nån har sagt att man kan få massa finnar av det
2. det är dyrt och jag har inga pengar just nu. men sen kanske det hamnar på inköpslistan!
3. ska jag leka kemiski i omklädningsrummet? hur gör folk?? *bimbovarning*

isommar jag ska jag förhoppningsi jobba om ja får nått =P sola... åka runt i sverige å göra en tönt-version av din LA-tripp.. och så ska jag på konståkningsläger =) du då? bara hänga i staterna??

2008-05-20 @ 16:43:15
URL: http://mjukvarelse.blogg.se
Postat av: KNIV

BIG T ! lägg innlägg om lördagen också... NU!!

2008-05-20 @ 22:03:49
Postat av: Sis och Majs

Lite bilder från aquariet hade ju inte varit fel =)

2008-05-21 @ 00:55:40
URL: http://eleonorj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0