Hollywood..

dags att besöka Patricks gym i west hollywood imorgon! idag blev det ett par timmar vid venice beach och smart som jag var gick jag barfota på asfalten och har blåsor under båda fötterna nu..jävla skit.. får halta fram..men men det går över..=)
i övrigt köpte vi telefoner och kostillskott och jag har en känsla av att vi kommer återvända till venice och musclebeach betydligt fler ggr..
image114

obs. killen i bakgrunden har inget med träning eller kostillskott att göra..men han är rolig..=)

varningen på förpackningen var ganska rolig med...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja du ;) Vi får väl se. Du kanske inte ens kommer känna igen en när ni kommer hem ;)

2008-05-30 @ 09:44:21
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej hej
Hoppas allt är bra, men det verkar det absolut vara!!:) Fan vad roligt, hade gärna också varit där!:) Kram Elin Lenander

2008-05-30 @ 10:10:37
Postat av: BJ

Haj! du får gärna vara lite mer rädd om dina tassar :)

2008-05-30 @ 11:42:54
Postat av: Eleonor

Låter som du har det fint därborta :)Bilder från patricks gym hade varit skoj att få se!

2008-05-30 @ 23:44:55
Postat av: Vicky

låter fint som attan och ser riktigt fint ut! Kul med bilderna. Typsikt! Skulle skickat med dig compeed plåster, det bästa mot blåsor. Klantis =)

2008-05-31 @ 10:27:18
Postat av: Mia

Haha, tycker du det räcker där??
Ja jag är ju rätt nöjd, med tanke på mina än så länge 4 veckors deff och min korta vistelse på gymmet, 4 månader.... :)

Hoppas allt är bra annars!

2008-05-31 @ 20:35:44
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0