Londonlördag

här kommer det andra londoninlägget! mycket nöje!

image100

Sliten efter fredagskvällen blev det lite sovmorgon och därefter bar det av mot centralare delar igen..målet var utstakat: london aquarium! synd att minnet sviker mig men före eller efter blev det glass!


ett besök på national portrait gallery och fika på starbucks avslutade en lagom lugn eftermiddag..
därefter tog  vi oss till lägenheten för att gå ut och äta framåt kvällen..
det blev mumsigt värre...lamm för mig och vegitariskt för de två andra..med vin och det smaka faktiskt helt ok..mina smaklökar kanske börjar mogna ändå =)


plötsligt blev vi trötta och mätta och bestämde oss för att ta det lugnt och gå på bio..blev: "Made Of Honour"
romantisk komedi med killen från greys anatomy i huvudrollen..helt ok förutom att den flippa ut lite väl mycket i slutet..
klockan blev mycket och lördagen tog slut..

Söndag följde med besök på spa:et där min syrra parktiserar och därefter var det dags att ta buss och flyg hem =(


Kommentarer
Postat av: Kniv

Fan va grymt att ni fick dyka med hajarna! men var fick du undervatten-kameran ifrån? puss

2008-05-25 @ 20:25:52
Postat av: Madelene

men haru nå schysst proetin att rekommendera då??

2008-05-26 @ 08:32:09
URL: http://mjukvarelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0