Lugn morgon, hård kväll...

Lugn dag på jobbet..var klar redan 13:00 så jag passade på att sova lite, vilket man aldrig kan göra för mycket av när man tränar hårt!
Idag stod det armpass på shemat och Jävlar vilket tryck! ex:
bicepcurl med skivstång: 50kg*8, 55kg*8, 60kg*8, 65kg*6
tricepsen körde jag med tyngre vikter än någonsin och stämningen på gymmet var på topp!
image71
Lite suddig bild... men den sociala biten och alla vänner motiverar en definitivt när man har en dålig dag!
allt  flöt på fint tills mia efter passet sparka på min väska så shakern öppnades och geggan rann ut över min mobil, kamera och nycklar..tack så j.. mycket! =)

dagens pest eller kolera:
vad skulle du välja... hugga av din egen högerhand eller avlägsna ditt högra öga? =)

Kvällens serier blir: family guy, american dad samt desperate houswives.. många skratt med andra ord! najs!

Kommentarer
Postat av: Puma

Hahaha. Naww nutten då. Synd om dig :)
Du får tåla saker ibland. Ta det inte på så stort allvar;) Och du. De var faktiskt inte meningen!!

2008-05-06 @ 20:39:59
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: B

Jag nallade bilden Teeman!
Bra jobbat (Y)

2008-05-06 @ 20:46:39
URL: http://bjornar.blogg.se
Postat av: Robin

Skulle ha tagit måtten innan, har tyvärr inte gjort det. Ska försöka göra det snarast möjligt.

I spegeln tycker jag mig redan se skillnad, försöker inte kika för mkt man blir väldigt lätt självblind.

Förövrigt så förvarar man inte en blandad shaker i väskan! *Aja baja* ;)

2008-05-07 @ 11:00:57
URL: http://robinm.blogg.se
Postat av: Madelene

svar: ja, hur ska jag förklara kort? ;) jag är intresserad av hur människor och framför allt JAG tänker och agerar i situationer och hur man ska tänka för att nå sina mål, FÖRÄNDRA attityder och gamla tankemönster, lägga ner med sina destuktiva beteenden, ta ansvar..bli starkare. jag tycker att personlig utveckling är väldigt komplext och väldigt intressant! =)

2008-05-07 @ 16:40:51
URL: http://mjukvarelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0