Mc väder!

Läste tyvärr ut min bok igår och måste vänta på att nästa del ska släppas..den första av fem delar i serien om djingis khan, den störste erövraren genom tiderna..ska kolla om nästa del har släpps på engelska förresten..hoppas hoppas =)

Blev väckt av en motorcykel i morse..ingen mindre än min far på sin xjr1300 med utblås som ger det rätta ljudet..iaf för att väcka folk! I like!
 

Sen körde jag hem till mina föräldrar och sola, sköt luftgevär på burkar, ökade på min färdighet i att gå på händer samt disskuterade personlig utveckling med min mor =)
till mat blev det råris sallad och kyckling och till efterätt rabarberpaj!

Med lite småröda axlar begav jag mig sedan till gymmet för att knäcka mitt sega jävla bänkpress pers som jag satte nov -06 (140kg)
har tagit det vid 5 tillfällen nu och varje gång skadar jag mig och får jobba mig tillbaka sakta igen...
iaf så tog jag 140 idag men 142,5 ville inte..känner dock att jag har styrkan i kroppen och skyller på att jag varit krasslig 3-4dagar...därför gör jag ett statement nu! om jag inte klarar 142,5kg i bänkpress innan jag åker till USA så ska jag äta upp min egen strumpa! (tvättad) =)
 2,5veckor to go!

ska spela en timme poker nu så vi får hoppas att marginalerna liggar på min sida idag..satte inte ett enda set igår så idag är det min tur! hajs!

....en timme senare och 30$ rikare wiee!! (fortafarande inte träffat ett enda set)... 26° i sovrummet och airconditionern har startats för första gången i år...snart nere i 20grader och dags att sova..näst sista tidiga måndagen innan september...skööönt!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja bilder på kroppen skulle jag ju kunna lägga ut mer. Men fram tills nu har min riktiga kamera varit trasig, så jag har använt min kassa mobilkamera. Dessutom vill jag ha en viss distans till posebilder... =) och handlar ju bloggen mycket om mina tankar kring träning.. inte att deffa eller visa upp dig =)

2008-05-11 @ 20:32:51
URL: http://mjukvarelse.blogg.se
Postat av: Andreas

Tålamod i pokern!

2008-05-11 @ 21:21:14
URL: http://ibraspokerblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0