sLumpen..?

Somnade någon gång efter 12 inatt för att gå upp 03:15 och jobba. måste sova mer..skärpning! i alla fall så är jag glad att det blev så just i dag för när jag gick runt i mitt halvsovande och dimmiga tillstånd fick jag syn på en person jag kände igen..3046 jävla Medin! fan vad kul!
image69
lugnare kille får man leta efter..tog mig tid att hälsa på han en stund vilket mina senare kunder inte uppskattade..=)
Nästa gång ska jag vara lite piggare och roligare sällskap men fan vad kul det var att se hans min när han såg mig.. tror vi mucka -03 så det var ett tag sen.

framåt 13-tiden var jag nere i hamnen på ett ställe där dom hade slutövning och en massa 19-åringar med ak5:or gick runt och brösta sig...mycket lumpen idag..Där har vi en sak jag ska göra i usa, skjuta med en massa olika vapen! Rambo-Tee!
sen blev det lunchbuffé på lundavägens grill med grönsaksstuvning, potatis och korv..
fick köra stereon på högsta volym för att hålla mig vaken den 13:e arbetstimmen och slutligen somnade jag direkt när jag kom in i lägenheten.. Somnar snart igen men kommer med ett rykande färskt armpass imorgon!

min brutala fysik i lumpen:
image70

 

Kommentarer
Postat av: B

Sån tomte, en rödhårig jävel. Vart fan hittar man sånna nuförtiden!? :-P

Jag gillar honom (^_^)

2008-05-05 @ 20:10:09
URL: http://bjornar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0