Slut.

blev 10 timmar jobb och därefter hjälpte jag mina kusiner som hade ådragit sig virus på datorn...
mat på det med benträning därefter och nu sitter jag här trött och orkar inte göra något avanserat inlägg..
på läsarnas begäran kommer ett till inlägg från london imorgon! =) håll ut det är på g!
men nu ska det sovas!

såhär var min fysik sist jag tävla,  decembercupen, atletic fitness -04
tanken är att jag iår 8kg tyngre ska krossa motståndet till vintern...om jag hinner få ordning på benen..
AF består i fyra delgrenar.. chins, dips, roddmaskin (längsta sträcka i meter på 1min), samt fyra grundposeringar..
för er som inte vet vad chins och dips är ska jag göra en instruktionsvideo till på fredag så ni kan stilla er nyfikenhet =)
image97
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Madelene

hehe de ser ut som att killarna där bakom står å kollar snett /beundrar dig ;)

2008-05-22 @ 09:26:55
URL: http://mjukvarelse.blogg.se
Postat av: Robin

Ah tävlingsplaner :)
Hur mkt har du tävlat tidigare och hur ser framtiden ut?

2008-05-22 @ 10:43:26
URL: http://robinm.blogg.se
Postat av: Madeleine

Och jag lider fortfarande av att inte ha internet än :P Men ikväll har det lovats att det ska fixas så jag ska stressa Lars om han inte fixar det :P

2008-05-22 @ 11:06:19
Postat av: Robin

Bilderna kommer för tusan, men ska försöka fixa bättre kamera å bakgrund.

Seth är riktigt grym så då lyckades du uppenbarligen rätt bra ;)

Jag börjar ärligt talat mer och mer rikta in mig mot AF, verkar riktigt roligt.

Kommer följa dig iaf!!

2008-05-22 @ 16:18:12
URL: http://robinm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0