Tisdag och Armdag..

Cyklade till jobbet i morse för första gången iår..mest för att få lite frisk luft... ok det lurar ingen..jag var så illa tvungen då..=)

Efter jobbet blev det lite lax och pasta innan jag ringde min farsa och vi begav oss till gymmet..körde ett härligt armpass och fick ett jäkla tryck, men det blev tyvärr inga foton, så ni får hålla tillgodo med detta som togs direkt när jag kom hem..snabbade mig... men lite blod hann rinna ifrån på vägen:image83

chefen gav mig ledigt imorgon så det blir antagligen ett förmiddagspass och ytterligare ett pass under kvällen...vilket passar bra då jag kommer vara i london resten av veckan..hajs

Kommentarer
Postat av: Robin

Haha. Jag har nog ärligt talat den blicken på gymmet, men ler emellanåt. Så då vågar sig andra fram :P

Deffbilder kommer nog om nån vecka eller så. Känner mig lite svullen nu efter lite fusk precis.

2008-05-14 @ 14:19:02
URL: http://robinm.blogg.se
Postat av: Madelene

va kul att träna me sin pappa sådär =)

2008-05-14 @ 21:17:19
URL: http://mjukvarelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0