Vildsvin och bröst.

Tränade tidigt idag, kl 12:15 närmare bestämt..Bröst på shemat så jag började trappade upp sakta för att se hur långt underarmen skulle hålla...
10*70kg, 10*90kg, 8*100kg, 8*110kg, 5*120kg
gick lätt upp till 120 där jag höll igen lite för att inte riskera att dra upp skadan igen.
nästa pass är det fullt ös som gäller och en 8:a på 120kg satsar jag på!
därefter körde jag lutande hantelpress och hantelflyes! 
blev inga bröstbilder men väl en på min rygg: (en avklippt militärstumpa och tigerbalsam för att värma min bråkande underarm..)
image63 

Fint väder och med björn som sällskap fortsatte vi till karnas och sprang 5km i solen..skönt att få upp flåset lite när vädret är på topp! 
därefter blev det grillning hemma hos en polare!
vildsvin, kyckling, potatisgratäng och sallad! riktigt j... gott med grillat! mmm...
fick med mig lite rabarberpaj hem som skall inmundigas om en liten stund!
Sen bär det av till vicky för lite skitsnack och en i övrigt slapp kväll. =)


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!
Nu har jag läst din blogg lite... undrar va tränar du inför alltså ska du upp o tävla eller? för du e ju bra stor. Kollade om du hade skrivit nå om det men jag hittade inget

2008-05-04 @ 10:51:07
URL: http://carropetit.blogg.se
Postat av: Carro

Nu har jag läst... va roligt för dig... Ett jäkla bakom ett bra resultat. Haha vad brinner jag för? Jag älskar att dansa det är nog den stora passionen jag har, men inge poesi tack... haha skriv va du vill men inge poesi bara haha =P

2008-05-04 @ 13:52:20
URL: http://carropetit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0