This is my path, my purpose!

Killen jag coahar (Andy) har vid tvåmånaders-mätningen åter igen uppvisat strålande resultat! ett par kg till i viktnedgång, därtill minskade kroppsmått och en hälsa och positivitet som är på topp! från 120 till 111,2kg på två månader med min proportionsmetod..ät vad du vill i rätt mängder, en massa grönsaker och rör dig!

Tjejen jag hjälper har nått framsteg i form av två tappade kilon på två månader och inte en enda rökt ciggarett sedan dess!

har startat upp med en annan vän för att komma i bröllopsform och bygga en lysande fysisk framtid...avstämning ska ske inom kort..

JAG DÅ?
jag har anmält mig till en utbildning för att bli personlig tränare och den kommer pågå under hela våren på helger ..så det kommer bli mycket vid sidan om mitt heltidsjobb och pokern..men som sagt: If there´s a will, there´s a way!

VEGAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
flyg till vegas är bokat! 13/1-21/1..shuffle up and deal!




min farsa som jag är otroligt inspirerad och har lärt mig mycket av..
vill man ha en stark fysik när man är 60+ eller oroa sig för att bryta ben om man går och ramlar?
tiden att bygga sin framtid är nu! gör som min farsa! bygg grunden, så har du den resten av livet!

har uppdaterat lite dåligt..och sätter en ny standard...uppdaterar efter 5 kommentarer inom 2dagar! så märker jag om det finns något intresse =)

fick precis ett sms som fick mig att le, av en person jag har höga tankar om...om allt vill sig väl kanske jag får en anledning att nämna henne fler ggr här men det får tiden utvisa..=)

stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Madde

Räknas det om samma person skriver fem kommentarer inom 2 dagar? ;)

2008-11-18 @ 16:54:50
URL: http://gangenas.blogg.se/
Postat av: Tee

jag menade att jag uppdaterar inom 2 dagar efter att jag fått 5 kommentarer...sen om det tar 1,2 eller 17 dagar att få dom 5 kvittar..kram!

2008-11-18 @ 19:48:50
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Andy

Vegas ! :)

2008-11-18 @ 21:06:36
Postat av: BJ

Finemang!:)

2008-11-18 @ 21:26:00
Postat av: Mippe

då va de dax att uppdatera 5 kommentaren.

Du é en duktig coach.

Hoppas träningen gick bra idag fastän gubben inte var och jagade på er.

mvh Mippe

2008-11-18 @ 21:29:38
Postat av: Mippe

När ni är i Las Vegas åk helikopter och berg & dalbanan på 108 våningen de é riktigt fräckt.

Mippe

2008-11-18 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0