Bra jobbat!

hade ett väldigt trevligt samtal i morse...min polare (Andy) som jag coachar för att tappa lite vikt och bygga styrka/muskler ringde mig så vi kunde stämma av första månadens resultat...kom nu ihåg att min metod förbjuder inget..man får äta och dricka vad man vill i rätt proportioner bara..han har festat minst en gång varje helg..druckit, ätit tårta etc men alltid dagen efter givit kroppen bästa möjliget att återhämta sig..till resultaten..mer vätska i kroppen (eftersom jag beordrade honom att dricka mer..och vikten trots det från 120kg ner till 114,9kg! 5,1kg och utan att dieta särskilt hårt! bra jobbat!!!!!!!!!!!

men det slutar inte där! jag har infört ett nytt koncept för att göra träningen roligare och nu efter ett par veckor lekte min träningspolare (Fredrik) upp 5reps på 90kg i bänkpressen och körde ett set på 100kg sist på övningen!

själv har jag återhämtat mig från usa sommaren och börjar göra ökningar nu! satsar på 150 kg i bänkpressen till nyår! no pain, no gain!

pokern segar lite ..fortfarande bättre timpeng än på jobbet men inte i närheten av augusti och septembers resultat..
aja bara en tidsfråga tills det lossnar!

så är det dags att börja investera lite långsiktigt i aktier..registrerade mig igår på aktiedirekt.se så ett steg är taget i den riktningen...målet..? miljonär inom 4,5år, samt åka på semester minst 2ggr per år tills dess!
svaga mål ger svaga resultat!
if there´s a will, there´s a way!
MAKE A LIVING...OR DESIGN YOUR LIFE!

fick in bilder från min trevliga trerätters middag hos Vicky i fredes! tack för en trevlig kväll, gott sällskap och god mat!


Kommentarer
Postat av: Robin

Varit hos optikern på sistonde? :P Tack, nu kör vi ännu hårdare ;)

2008-10-16 @ 15:38:26
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Vicky

Naw.. du är gullig vännen :)

2008-10-16 @ 21:24:42
Postat av: Andreas

Var spelar du? Vilken Nivå?

2008-10-18 @ 12:21:11
URL: http://ibrasbettingandpokerblogg.blogg.se/
Postat av: bella

hur lång tid tog det för honom att gå ner dom 5,1 kilona då? :)

2008-10-19 @ 09:58:35
URL: http://misstricky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0