Poker födelsedagskalas axelträning

Livepoker hos en polare igår...gick åt helvete och jag backa fyra inköp (800kr) men det tog jag igen i förmiddes så jag får väl ändå försöka jobba lite på mitt tålamod...

födelsedagskalas hos min kusin idag..trevligt värre, hon tvinga mig att ge henne massage och jag hade inte mage att säga nej idag så det bjöd jag på..det störiga är att när jag börjar blir folk sura när jag slutar haha :-)




axelträning med fredrik. den nya förstärkaren på gymmet var kass så vi fick spela musik på hans mobil istället..det gick sådär.. :-/ i övrigt så fick jag bra kontakt..formen sitter och det flyter på fin fint!
lite bilder idag...och till er som har glömt kommentera..gör det!



dagens tacksamhet går till niel strauss som öppnade mina ögon för en ny värld =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla bra form du ligger inne med!! Det är nog tackvare god mat o bra sällskap! Haha! :D

2008-10-12 @ 21:08:07
Postat av: Robin

Har du vaknat till liv nu igen! Bra bilder må jag säga, du verkar inte ha legat på latsidan direkt. Kanske dags att tävla snart igen?



Ska du börja skriva nu igen?

2008-10-13 @ 10:47:02
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Härligt att det går bra för dig :)

See u soon

2008-10-14 @ 08:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0