sömn och ryggträning..

var  trött efter jobbet så jag sov en timme innan träningen..inte ultimat  att vara yrvaken..men lite "rage" (koffein, taurin, kreatin, arginin) tog hand om det problemet och efter första övningen var jag på g!


bilden tagen igår med lite pump i axlarna..

ganska nöjd med massan men lite symetri att jobba på..skönt att man aldrig blir nöjd så det finns nya mål att jobba på hela tiden!

dagens tacksamhet går till min träningspolare som gör träningen om möjligt ännu roligare och som ligger i hack i häl så jag aldrig kan slappna av riktigt!(fast på ett bra sätt) =) thanks!

Kommentarer
Postat av: Robin

Ja, resultaten bara rullar in just nu. Riktigt great faktiskt. Marklyft som är så förbannat kul!!!!

Du har ju en förjävla bra definition iaf!



Förövrigt så har du en deal ang. tävlandet, jag meddelar dig i tid så du hinner komma i form ;)

2008-10-14 @ 10:43:02
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grym rygg ;)

2008-10-16 @ 15:56:42
URL: http://Emelieullberg.blogspot.com
Postat av: Hesham

Hallå , jag tänkte bara fråga dig om du kunde lägga upp ett bra tränings schema åt mig som ger bra resultat, för jag tränar fotboll och styrketränar samtidigt,så jag är rädd att jag inte kan bygga massa

2009-12-09 @ 17:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0