Träning

 
Min träningspolare tog sig tid till att göra en liten edit på videon! tack!
bjuder på grimaserna (var ganska tungt..) och presbilden som är utdragen så proportionerna är åt helvete! =)
mycket nöje och som vanligt: glöm inte kommentera..speciellt Mippe!

sista setet stångrodd och sista passet på vår 5 reps vecka! 160 kg i videon..därefter fullmag i rodden och fullmag i smala chins..today was a good day!
en vecka kvar sen blir det välbehövlig vila från träningen..

och angående pokern..har backat närmare 2000$ senaste två veckorna mycket till följd av en naturlig downswing och ett par hundra dollar pga dåligt spel!
åtgärd: samla sig, fokusera och rida ut vågen.

dagens visdomsord:
om du gör likadant som andra har gjort före dig skördar du samma resultat!
definitionen på idiot är en person som försöker nå ett nytt resultat genom att göra samma sak om och om igen..

Dagens tacksamhet går till min vän och arbetskamrat Anders som är väldigt duktig att få ner mig på jorden när jag flyger farligt högt! =)

Kommentarer
Postat av: KNIV

Bred o fin på bilden =P Stången böjs ju av vikterna ! LIGHT WEIGHT BABY!!!

2008-10-21 @ 22:01:58
Postat av: Mippe

Tjena mitt bena.

Du har ju remmar, kommer inte ihåg vem som sa dé va för kärringar och angående ansiktet är det som vanligt. Ikväll 19.00 drar jag igång igen efter 5 månaders vila (Vätterrunt, Vansbrosimning och Lidingöloppet), har läst man kan vila sig i form skall bli kul att se. Rullskidor är skit TRÅKIGT. mvh Mippe

2008-10-22 @ 12:47:21
Postat av: Mippe

Hej Tobbe.

Trevligt å´ bråka med dig på träningen igen. Vila sig i form e´inte bra kan inte rätta på armarna samt har något i hästväg med träningsvärk. Nästa när ungdomarna ska vila så ska gubben ladda igen.

2008-10-23 @ 10:00:14
Postat av: Spotlights

Hoppas du får en bra dag.

2008-10-23 @ 10:05:18
URL: http://spotlightss.blogg.se/
Postat av: Robin

No way, vafan hantelrodd 160kg :O Trodde det var mark först och tänkte att det klarar jag med utan probs men imponerande!!!

2008-10-24 @ 21:28:34
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Mippe

Dagens ungdom tom vilar från datorn.

mvh Mippe

2008-10-26 @ 13:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0