Turning torso

blev alldeles för mycket alkohol igår..glömde till och med att jag skulle vrida rätt turning torso på vägen hem =)
hade skitkul kväll på Hipp..tyvärr var kvaliteten (ytligt) på folket minus minus minus...i bästa fall en tjej som var en 7,5...men fan vad jag och medin hade roligt på vägen hem..har inte skrattat så krampaktigt mycket på länge...najs! varför gå på ställen med 25 års gräns så man ska vara yngst på stället..usch nä...

mycket  vatten, kött och grönsaker idag och 2 timmar ideelt arbete bakom disken på gymmet.. en timme poker...
appro på det...slängde ut 1400:- i onödan härom dan..visste jag var slagen..visste jag spela fel men ändå hittade muspekaren till knappen..15 sekunder misstag tog 4 timmar att rätta upp för att komma på +/- 0...
skärpning! skynda långsamt...bli inte ivrig och låt dina motståndare få slut på tålamod och göra sånna misstag!


och Mippe...var blir du av..?

på fredag är jag bjuden på trerätters hemma hos en tjej...spännande spännande..

dags att skriva lite lönerapporter..jag jobbade över och extra ca 30 timmar förra månaden så det ska bli kul=)
och då har jag inte räknat in de 45 timmarna poker jag spela...

funderar på att ta en vecka till kanarieöarna framåt november december kanske...jaja vi får se..ska försöka få in lite bilder här med och uppdatera två eller tre ggr i veckan..
målen i sikte: hälsosam och extremt vältränad atletisk (ej bodybulid) fysik, ekonomisk frihet, öppenhjärtliga relationer med alla i min närhet som förtjänar det och i slutändan en extraordärnär med en vacker tjej..inte samexistera...utvecklas!
optimismen flödar! haj! 
stay tuned..

dagens tacksamhet går till mina föräldrar som ALLTID är och har varit där för mig vad det än gäller! ibland glömmer jag hur bra jag har det! älskar er! kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Braaa Tobias :)

2008-10-05 @ 20:42:54
URL: http://gangenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0