26år

Skulle egentligen hålla mig nykter fram till juni...men blev en sista fest igår...jag och mormor slängde ihop lite smörgåstårtor och så bjöd jag över så många av mina vänner som fick plats =)





allt började lugnt och sansat...sen bjöd jag på tequila..ingen skulle dricka om ingen annan skulle ha och den enda som var på direkt var Andy...därefter Kik och sen tänkte jag..vafan vi kör en sista gång innan juni...resten var som dominombrickor..folk åkte och hämta starkdricka och sen blev stämningen på topp =)




Stort tack till alla som kom och firade mig..hade gärna bjudit fler av mina vänner men det hade blivit för trångt =(
nu är det dags att återhämta sig för kvällens knäböjpass...jaja det ska göras..inga ursäkter här..
ha en underbar fridag! puss på er!

dagens resultat: knäböj: 160kg*3 reps, 150kg*4 reps, 130kg*10 reps, 130kg*7 reps

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis till födelsedagen!

S

2009-04-14 @ 22:25:36
Postat av: Anonym

HAllå!

Ja det va trevligt som fan. Hoppas det blir av fler gånger i framtiden :) ! Sommaren har bara börjat !

2009-04-15 @ 17:39:40
Postat av: Anonym

HAllå!

Ja det va trevligt som fan. Hoppas det blir av fler gånger i framtiden :) ! Sommaren har bara börjat !

Tack för en trevlig kväll! :)

2009-04-15 @ 17:40:20
Postat av: Kniv

Ja d var riktigt najs! Vårens mest otippade fest!? Skoj var det iaf,och smörgåstårta som heter duga!

2009-04-15 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0