Där satt den!

den 22:e mars gjorde jag mitt första test på 125kg för att se hur jag låg till och påbörjade min knäböjsträning inför "Fitness five". det blev 11 tunga reps..och jag har kört stenhårt sedan dess..idag var det dags att testa på samma vikt och det gick som följer 3 veckor senare:


om jag gör en snabbt "brottardeff" kan jag nog gå ner till 80kg blankt, väga in och sen kolhydratladda samt vätska upp mig till 83 kg över natten och på så sätt köra på 120kg i knäböjen..samt 80kg i bänk och 40kg i bicepscurl..vilket drömläge det hade varit..well well fortfarade 5kg att tappa isof..och behålla styrkan..jävla balansgång det där..

var på Nova med Björn och köpte nya skor idag..blev ett par vanliga inneskor med minimal dämpning för stabilitet..mina gamla var 10 år och något slitna..



efter det här inlägget kommer inga fler formuppdateringar gällande tävlingsmomenten då jag är lite nojig att något konkurrent kanske läser och blir motiverad att träna hårdare...=)

I övrigt har helgen varit bra..fest hos wille i fredags och pizza samt lugn kväll med några polare hos Kik igår..
dessutom åt jag en massa chips och choklad i helgen utan att lägga på mig ett gram..har nog tom tappat några..och om inte du klarar det så är det ditt fel.. bara så du vet.. =)
och om det stör dig så kan du låta Rocky motivera dig att göra något åt det..

avslutar med en av de bästa filmscenerna genom tiderna som alltid får mig i rätt stämning gällande nästan alla situationer..

Kommentarer
Postat av: Stephie

ojoj.. de var slitna! :P det var på tiden du köpte nya! hoppas de är sköna! :) Kramar!

2009-04-21 @ 19:55:01
URL: http://metrobloggen.se/stephs
Postat av: Jenny

Hejj! Vilken fin blogg du har!

Titta gärna in på min blogg, om du har tid! =D



P.S Shiiit, dom va slitna! ;D

2009-04-21 @ 20:09:01
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0