Död

från toppen till botten på fyra månader..
Min farsa har haft en jobbig vinter/vår..åkt ut och in ur akuten för magen, oroat sig för cancer blivit deprimerad, gått ner över 20kg i vikt och pratat med psykologer...gått på antidepressiva...fått ryggskott med konstant ryggsmärta  som inte ville gå över på det och det var inte värt det längre till slut..

Min far valde att lämna jorden idag.. 62år gammal..

känns så overkligt..Min farsa fick mig att börja träna i källaren..han har ALLTID varit där för mig, min händiga förebild..min vänliga trogna hjälte.. det var ditt val! du sa att du aldrig skulle göra det men jag respekterar ditt val och kommer sakna dig tills dagen vi ses igen!

Tills dess, Jag ska fortsätta göra dig stolt!
/Din son Tobias


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du/ni vet att jag/vi finns här. Vi kommer med frukost imorgon hälsar mor min. En stor varm kram från oss.

2009-04-30 @ 21:18:50
URL: http://gangenas.blogg.se/
Postat av: Madde & Bosse

Tobias, vi känner dig inte...men vi känner med Dig. Vi beklagar din förlust men dina rader visar att du ändå kan förstå....Ofattbart så klart. Vi kan inte i ord ge dig tröst...Vi finns här, om du vill. Stor kram till dig och dina nära /Bosse & Madde

2009-05-01 @ 20:19:48
Postat av: Jenny23

Lider med dig min vän!!



Tiden läker alla sår, låter tufft men som tur är gör det faktiskt det..



Klart som fan du gör farsan stolt/stoltare!



Take Care!

2009-05-01 @ 22:06:05
Postat av: Mortier

Tänker på dig och och din familj, vet (nästan) vad ni går igenom, hör av dig om du vill snacka!

2009-05-01 @ 23:39:51
Postat av: Anonym

Åh, så tragiskt att det blev så, men det oväntade var inte så oväntat kanske... Man gör sina val och livet går vidare medan man planerar något annat, som Ringo Starr sade en gång.

Take care och fortsätt att göra din pappa stolt i ditt fortsatta liv.

2009-05-02 @ 00:07:31
URL: http://allidaelvira.blogg.se/
Postat av: Anonym

I Nangilima blomstrar den eviga lyckan... och där ses ni säkert en gång.

2009-05-02 @ 00:14:38
Postat av: linn

Beklagar sorgen... :`(

2009-05-02 @ 16:19:16
Postat av: Christian

beklagar det som hände. ville bara säga att jag tänker på dig , vill du snacka så finns jag här. ha de så gott du kan.



mvh chrile.

2009-05-03 @ 11:56:54
Postat av: Maria Espersson

Så fit du har skrivit.. tänker på er ofta.

Kram

2009-05-11 @ 19:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0