Fridag..

Min fridag idag och för en gångs skull fick jag lite gjort...

Satt uppe länge igår och snacka i telefon så det blev sovmorgon till kl 10 då det var dags att få i sig frukost för att sedan få en timmes massage kl.11..ingen skön massage..men underarmen känns mycket bättre så jag antar att knådandet och nålarna har gjort sitt..

sen skulle jag egentligen iväg och kolla på skor med J..men den fegisen banga ur..fast det visste jag redan att hon skulle iofs..

stack ner till sportkalle istället och hörde om han kunde ta hem några jag har kollat in på nätet istället (http://www.globalsport.se/productview.php?id=646) allround styrketräningssko med klack för knäböj..

..därefter fick jag ett ryck och körde och tvätta bilen..

dags att sätta på sommarfäljarna kanske..
naturligtvis hamnade jag bakom en gatusopare som drog upp ett jävla dammoln precis när jag hade tvättat klart =)..

körde därefter ut till Long en runda, tog en kopp kaffe och snacka lite skit..

Väl hemma fick jag för mig att städa och skrev ut det på msn..vem erbjöd sig att komma över och hjälpa till direkt om inte Kik..
och det hade jag inget emot..

vissa saker missar man inte..kodak moment! =)

Själv hann jag med att torka av hyllan och skaka två mattor..fråga mig inte hur hon gjorde allt men jag var helt slut efter mina två uppdrag..tror inte städning är min grej..=)
Jag -måste jag torka av alla pokaler?
Kik -JAA!!!


dags att laga mat... kyckling och pasta..


Med mat i magen bar färden mot Gymmet och dessförinnan ett snabbt stopp i Osbyholm för att hämta upp min påskblomma.. Jävlar vad dom har blommor på Osbyholms Lanthandel..blomstergrossister nu för tiden.. ta gärna en sväng dit... mycket och billigt!!



så nu sitter jag här färdigtränad och om ni undrar hur jag ser ut ur mitt perspektiv så är det ungefär såhär:


En timme poker, ett avsnitt heroes och därefter sängen återstår!

kör hårt!
and never forget to show your loved ones appreciation
/Tee

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är go! inga kommentarer tack :)

2009-04-07 @ 21:17:17
Postat av: Anonym

ha ha ha.. vilken fin nummerplåt!! :) Såg inte det förrän nu! :D Typsikt dig va =)

2009-04-07 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0