frukost och armar

Lördag:
07:30 anlände jag till Anders och Tanja http://blogg.familjennilssons.se/
Vi lagade frukost med äggvita champinjoner lök ost salt och peppar på järnet och till et keso färsk frukt och bär..
nyttigt och gott! =)



därefter åkte jag till mormor för att snacka skit och sola lite..

15:30 var det dags att träna..biceps lågrep och triceps högrep på shemat..
fick till en fyra på 70kg i vanlig stående bicepscurl..väldigt ostrikt men det var sk kontrollerat fusk =) kändes bra har inte kört tungt sedan januari pga underarmen så jag blev mer än nöjd...


sen var det tricepsen tur:
 
klämde ut en hyfsad 28:a med 15kg extravikt.
resten av passet kändes bra och jag ser fram emot att tävla.


sidomagmusklerna börjar krypa fram..yay =)

efter träningen var det 20års kalas hos Niclas med god mat och livliga disskutioner..alla var mot mig som vanligt..haha

idag har det varit sovmorgon och vilodag..har fixat lite potatisspannar till mormor..solat med kusinerna samt fällt ett träd med motorsåg hos mina föräldrar..och så var jag på massage dessförinnan..thats my sunday!

ha en trevlig vecka och som Meijer så fint citerade nån idrottsman på gymmet sist: "Smärtgränsen, den skiter jag i..!"

Kommentarer
Postat av: moster

vi älskar daj Tååbias =)))

2009-04-27 @ 07:56:22
Postat av: christian

Bra jobbat!

28st gjorde du och min gissning låg på ca35st, om vi säger att ca betyder +/- 3-4st så var min gissning inte helt fel ändå:)

Och visst har jag gjort klassikern men det betyder inte att jag fick bra tider:)

Vi får se om du vågar dig ut i vasaloppspåret nästa år...

2009-04-27 @ 09:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0