Godis

Fick ett påskägg på jobbet idag..inte bra..=)



5 min senare


tappade matsuget och det var inte ens gott..kanske första chokladen men sen gick resten av bara farten...tryckte i mig en burk tonfisk sen för att få i mig lite protein...en timme senare på gymmet när jag skulle köra knäböj kom blodsockerfallet..
stod och skaka som som en vibrator...mippe var vänlig och fixa en proteinbar till mig och fem minuter senare körde jag på ren vilja 5 reps på 150 kg utan bälte...sjukt kul att träna när man ökar varje pass! =)

Kommentarer
Postat av: Mippe

Lyssna ny på mina råd angående choklad mm mvh Mippe Trevlig Påsk hoppas vi kan köra nått pass ihopa

2009-04-09 @ 09:14:39
Postat av: Stephie

hahaha.. vad kul!! din lille gam där.. men snällt att ni fick påskägg :) Kram

2009-04-10 @ 17:10:24
URL: http://metrobloggen.se/stephs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0