Solning och Fruktsallad

Var hos mormor en sväng och sola igår..samt bjöd na på fruktsallad och keso..
i övrigt körde jag knäböj..blev bla en etta på 171kg. därefter avslutades kvällen med grillning i kvällssolen med Kik!

Världens bästa mormor =)



fan vad skönt det var förr när man inte behövde raka sig hela j.. tiden...tänkte precis skriva att sånna bekymmer har inte tjejer...men ångra mig snabbt..haha =)

nästa inlägg blir mycket gym! bla en video av dagens "dips" med 15kg+ i viktbältet.. alltså jag 85kg+15kg=100kg
någon som vågar gissa hur många reps det blev? och överdriv inte för då blir det inte kul att lägga ut..=)

yay! ha en trevlig lördag! nu bär det av till Niclas 20-års kalas! Grattis!

Kommentarer
Postat av: Christian

Med tanke på att jag väger 100kg och klarar 25 så gör du som både är starkare och mer uthållig säkert ca35st... men det är svårt att säga men chansa kan jag göra:)

2009-04-26 @ 10:00:48
Postat av: Tee

haha ja jag är säkert mer uthållig mr vasalopp, lidingö och vättern runt....25reps på en kroppsvikten är grymt bra! kör hårt!

2009-04-26 @ 11:26:31
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Fick du ngn färg idag?

jag fick bara fräknar, kanske ska testa olivoljan? ;)

2009-04-26 @ 20:53:53
URL: http://gangenas.blogg.se/
Postat av: Tee

fick inga söta fräknar som du men färg blev det! =)

2009-04-26 @ 22:29:29
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0