Bryta mönster..

Jag har fortsatt äta hamburgare och träna för tungt..dock ingen sprit i veckan..haha
Körde ett roligt pass på gymmet idag..personbästa i marklyft..först 10reps på 180kg med remmar och sen en etta på 210kg utan remmar.. därefter blev det tunga chins med 25kg extra..var redan ganska slut i greppet efter marklyften så jag kunde inte pumpa ut ryggen riktigt..och smärtsamt värre för mina slitna händer..najs! =)
efter det lite latsdrag med smalgrepp och en rolig snickar-Niclas mittemot som fick mig att skratta under setet...
riktigt kul träning idag!

VARNING! för tekniken i marklyft..jag får upp skiten men det är också en instruktion på hur man inte ska göra!


kollade nyss upp när nästa bok i serien om Djingis Khan ska släppas och det blir inte förrens i november =( fan! är trött på att vänta ett år mellan varje bok nu!

kvällen blir lugn eftersom jag ska jobba imorgon..

20 dagar kvar till NY och Vegas!!!!!!!!!!!

over and out!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Tack för ett bra strongman pass i Söndags, känns i kroppen idag:-).

2009-08-31 @ 17:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0