Meningen med livet är att ge livet mening.

har varit en hård vecka..Malmöfestivalen ett par ggr och helgen fylld av fest och avslutad med strongmanträning och Tarantinos nya film.
har spenderat för mycket pengar, druckit för mycket, tränat för hårt, ätit för mycket skit, jobbat för mycket samt sovit för lite...
dags att plana ut med andra ord..

Fredagen började med förfest hos en Polare i Västra hamnen..en massa nytt trevligt folk där och festandet drog vidare till båten där jag var VIP tack vare någon (TACK DU)..jag var så full så kvällen sprang iväg alldeles för fort men kul var det..

Lördagen var jag och festade hos min kusin och....jag gör ett eget inlägg om det när jag får bilderna..det var en riktigt helskön kväll med en massa folk jag aldrig hade träffat..

vaknade idag och var helt slut samt på dålig humör..men så fort jag kom iväg till Sjöbo ändrades det! körde ett skitkul Strongmanpass och är taggad som fan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0