Kul

Igår på träningen skulle jag egentligen köra 30 repare i bänkpress för att bättra på uthålligheten men jag kände inte för det alls..så jag tog mig en rejäl funderare på varför.. jag kom fram till att det bröt mot min huvudprincip att ha kul på gymmet och körde lågrepare på 120-130kg istället..styrkan är inte riktigt tillbaka efter deffen och jag funderade över om jag vill deffa mer..jag trivs bra på 85-90 kg liten och fit..har ingen direkt lust att bli tyngre heller..

iaf så bestämde jag mig för att köra decembercupen i Atletic fitness i vinter och Fitness Five nästa sommar och sen lägga ner chins dips och allt annat högrep skit..undantaget skulle vara om en kille 180cm + utmanar mig i Fitness five för då kan det bli motiverat att fortsätta men annars lägger jag nog ner det och satsar på att köra lite mer strongman och även forsätta bättra på mina personbästa på gymmet..200kg i knäböj och 230kg marklyft hade suttit fint! =)

dagens citat från min bror "-det är ingen trollkarl! det är en illusionist! trollkarlar gör det på riktigt!!!" =)

och så lite gamla minnen från -01






Nothing on earth stays forever
But none of your deeds were in vain
Deep in our hearts you will live again
Youre gone to the home of the brave

 

Kommentarer
Postat av: edde_1

Lutar åt en comeback imorgon efter nästan 3 år.

Vad tror du om det?

2009-08-04 @ 22:09:42
Postat av: Tee

Fan vad kul!!!!!! vilken tid? jag måste vara där!

2009-08-04 @ 22:14:38
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Andy

Låter bra mannen :)

2009-08-04 @ 22:18:42
Postat av: edde_1

Blir nog runt 20.00.

2009-08-05 @ 08:45:49
Postat av: Anders

WTF.. Har jag bara 1 år på mig att slå dig nu då ;-)

Förstår hur du menar, man ska ha roligt, därför struntar jag i sponsorgrejen.. kör mitt rejs.

Kör hårt!

2009-08-07 @ 12:03:24
URL: http://www.metrobloggen.se/anderssvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0