Malmöfestival

Firade Teds födelsedag i Lördags och jag fick för mig att jag skulle dricka lite och ta tåget till malmö med Henningsson..slutade med att vi drack oavbrutet hela kvällen och jag blev fullare än någon gång tidigare iår..vi hamnade på båten och röjde loss ordentligt efter vi hade mött upp några polare..fick sova i Malmö och dagen efter var seeg..så ingen sprit på ett tag nu..men det blev en runda på malmöfestivalen med E och C ändå och munkar, mjukglass och lite thaimat gick ner lätt..=)



körde nyss ett benpass..kroppsvikten låg på 89,5kg och jag hade ett jävla tryck! blev 5 reps på 160kg i knäböj utan bälte vilket kändes väldigt bra! är inte alls glad för att använda massa hjälpmedel..inga remmar, bälten och specialgrejer så länge det går utan...visst bälte vid tunga marklyft har jag..men vem har sagt att jag lever som jag lär... =)

hittade en förbannat rolig video nån hade länkat på facebook..kolla hela!


länk nedan om videon inte vill starta:
http://www.funnyordie.com/videos/33f2687080/good-cop-baby-cop-from-will-ferrell-and-adam-ghost-panther-mckay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0