Strongman

Var och kollade på Strongmantävling i Sjöbo idag och provade lyfta lite efteråt..ångrar att jag inte var med som en kul grej..men nästa år ska jag på det! =)

Jag och Kusin Magnus i soliga Sjöbo..



Jag hade inte skämt ut mig helt iaf..förutom att det ser ut som jag har string mellan mina stålballar...=)

Jag och "Sverges starkaste dräng" samt vinnaren här..råstark, trevlig och imponerande jäkel..

I övrigt var jag och åt gott på en Resturangbåt i Malmö med en polare igår...skulle egentligen dra vidare sen men träffade på en till polare och servitrisen/bartendern var ok.. så vi stannade och det blev en rolig kväll..brickor med öl vältes över bordet..champange/shots/öl beställdes in i omgångar av polarens jobbe kompis och vi stekte =)..eller jag körde..men det var kul att se..

ikväll bär det av mot malmö igen..ska bara klicka Spara&Publicera nu...

ciao!

Kommentarer
Postat av: Anders

Härlig bild när du lyfter stenen, hahaha =)

Självklart ska du ställa upp nästa år, satsa nu på det istället ;)

2009-08-02 @ 19:46:31
URL: http://www.metrobloggen.se/anderssvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0