Body

är med i senaste Body på (sidan 71 tror jag).. kommer i butik inom de närmsta dagarna.. =)

Idag blev det bröst, axlar på gymmet..började med 5*5 på 100kg i bänkpress..kör samma koncept som knäböjen och börjar lågt för att mjukstarta ordentligt..räknar med vara uppe på mina målvikter om en månad ungefär..=)


längtar tills Strongmanträningen kommer igång till våren..lite Stockpress och Däckvält är aldrig fel..eller vad säger du Thomas? =)

hört på jobbet..samtalsämne..våldtäkt..
1 -varför vill man våldta någon? borde ju vara torrt och göra ont om tjejen inte är kåt..
2 -tjejens kropp kanske reagerar på situationen och blir våt automatisk ändå..hmm *paus* det är i alla fall min erfarenhet...*paus* HAHAHAHAHA!
1 - HAHAHAHAHAHAHA!
2 -hur snabbt går trafiken där du kör?
1 -bla bla bla bla...
2 -bla bla bla bla...

Julbord med gymmet imorgon! Hell Yeah!!

Ps jag ser upp till och respekterar "Fedor Emelianenko"! Gör vad han älskar, lever enkelt, tränar primitivt, är ödmjuk och är bäst på det han gör..dessutom uppvisar han alltid ett totalt lugn i alla situatiioner..en sann idrottsman!

Intervju:


Highlights:

..ds


Kommentarer
Postat av: Mia

Tackar för komplimangen!

Hehe gissar på att det mestadels är vinster i klubbmästerskapen?! ;)

2009-12-18 @ 21:06:37
URL: http://www.metrobloggen.se/MiaBrobeck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0