Dags igen!

Har varit riktigt härligt väder idag! bla bla bla..det är sent så vi hoppar till det viktigaste...
träningsuppehållet över och vad börjar man då med efter ett uppehåll? bröst/biceps? nänä! ben och knäböj!

började med 5*5 på 130 i knäböj..och ska öka vikten varje pass nu..erfarenheten säger mig att det var bäst att börja hyfsat lugnt om jag ska kunna jobba i helgen..det blev iaf som följer:

första och sista setet.. 3min vila mellan varje..inget bälte.



citerar Anders.." Man ska ha en tjej som man blir lycklig av när man vaknar dagen efter..för annars vill jag inte vakna..." =)
dvs..fulsnygga tjejer undanbedes (snygga på sminkade på kvällen..fula utan smink på morgonen..) nä då vill man kanske inte vakna..haha!

annat citat från en kund idag.."-snabba dig! det är kallt som ett negerhelvete.." hmm är negrar mörka pga kyla? är det inte pga solen? eller kan han ha menat att man blir svart av att ha förfryset sig? jag bara tittade på honom och skratta..made no sense! sen sa jag - bättre att gå på is och ha det glatt än att gå i lera och sörja..varpå han abrupt sa hejdå och slog igen dörren..vilken tomte..
gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0