Fitnessfestivalen!

ska strax köra upp till fitnessfestivalen i Göteborg med Syrran och Rebecka!
kommer bli en riktigt härlig helg med fitness och sen julmys på Liseberg..

kommer som sagt ställa upp i Bicepsbattle, sm i chins och sm i dips!
ni som är där får gärna komma fram och snacka lite! =)

Mina mål:
1. Vinna och ha kul!
2. Vinna mot alla som är lika långa (183cm) eller längre än mig och ha kul!
3. Ödmjukt gratulera och visa min respekt för personen som ev. tog mig på mål 2.....och ha kul! =)

måste stressa vidare..tar med datorn och uppdaterar under helgen med videos!

ha en underbar helg..det ska vi ha!

Kommentarer
Postat av: Anders Svensson

Gillar ditt mål nr 2...

Så tänker nog t ex Samir också, Slå alla som är lika långa eller längre än mig. Han är dock bara 160cm eller nått, men ändå =)

Vi åker ner på Lördag, stannar troligtvis och ikar på bicepsbattle, och självklart skriker halsarna av oss när du kör =)

2009-12-04 @ 14:49:29
URL: http://www.anderssvensson.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0