Fridag

var hemma hos min kusin och spelade ett ultimate fighting spel på xboxen igår..vi var jämna så det var riktigt kul! dessutom fick man en flashback av hur det kändes när man spelade nintendo förr i tiden fingrarna blev ömma..haha =) och visst var suget efter att slänga kontrollen i marken tillbaka... tur man kan kontrollera sig..nästan en liten ordvits där..poaa! =) blev ganska sent så jag valde att sova ut idag..

vaknade 10 och började med min vanliga frukost: havregrynsgröt, blåbär, banan, omega3, proteindrink..
det enda nya där är att jag gör vad jag kallar "morning amino kickstart mint choko mocca latte" istället för min vanliga proteindrink..
recept: 3tsk snabbkaffe, 3,5 dl mjölk, 1dl whey -80 mint/choklad, bara att mixa låta stå ett par minuter och dricka..gott och man får en liten kickstart på dagen av koffeinet..man kan även ha is i och köra i en blender..men då måste man kalla den  "ICED morning amino kickstart mint choko mocca latte" =)

kl 11 hämtade jag upp mormor för att åka och handla..därefter lagade vi mat..sjömansbiff..gott gott..sen var det dags min massage kl 13 och massören fick jobba i en timme med musklerna vid mitt högra skulderblad..blev lite akopressur och akupunktur också..funkade bra för min underarm i våras så jag hoppas skiten kan släppa i rycggen nu med..

efter massagen åkte jag och handlade lite julklappar för att sedan åter vara hos mormor och julpyssla lite =)
för er som inte kan räkna ut det så ska där stå "TEEMAN" :)
textilen som hänger i bakgrunden är en skapelse som jag gjorde 1992 såg jag på baksidan..

när jag kom hem från mormor fick jag ett ryck och började städa..fick rimt upp i förrådet och flyttat ut allt skit jag inte använder från lägenheten dit..tex aircondition, fläktar, stolar, etc etc
med det gjort fick jag städat lägenheten och plockat fram mina julgrejor!








Kommentarer
Postat av: Madde

Åh! så julafint du också fått det =) Jag bara måste prova "morning amino kickstart mint choko mocca latte" eller är det för möe proteiner för denna tant månne...hahaha

2009-12-15 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0