Hemma

kom precis hem från Göteborg och fitnessfestivalen..
idag var det SM-tävlingar i chins och dips på shemat och det slutade med att jag kom på tredje plats i båda..men eftersom man inte kunde dela platser fick den tyngre personen platsen vilket resulterade i att jag blev SM-3:a i chins (10kg tyngre) SM-4:a i dips (0,3kg lättare) 

när det gällde bicepscurlen och chinsen handlade det mest om att fuska bäst (min åsikt) för att placera sig vilket jag hade mina aningar om redan före..det svingades hejvilt både i bicepscurlen och chinsen och jag likaså..tänker därför inte ens lägga ut videos av de momenten därför att jag skäms lite...
min förhoppning är att man tar lärdom av "fitness five" och "atletic fitness" och verkligen dömmer bort utförande som inte har med bicepscurl och chins att göra nästa år!

men när det gällde dipsen var domarna strikta, tydliga och sa ifrån ordentligt och det blev en riktigt rolig tävling!

är trött nu och ska sova! kommer en rejäl uppdatering imorgon!

SM-2:a, 3:a och 4:a..detta var en bra helg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0