Here we go!

Positva listan 2009!

får uppdatera efterhand under dagen...och kommer nog ändå missa en hel del..

Januari:
VEGAS med Andy Kniv och Willie!


Hotellrumsfight! =)

Anders svensexa och bröllop!

Mattias skratt...hahaha! =)

Februari...kommer under dagen..

Precis tränat..5*5 på 150kg i knäböj..där satt den! styvt som fan! =)

Februari:
Inte mycket minne från den månaden..men denna var väl hyfsat positiv..

anonym beundrare.trevligt.. =)

Mars:
Mars was the shit! semester hos min Syrra uppe i Mora!


shlagerfest hos Kniv:


personbästa och 150kg i bänkpress när min farsa var med!

Yeah!

April:
Vann mitt 8:e klubbmästerskap..


Firade min födelsedag med spontanfest som blev riktigt lyckad!



För att ta fram det positiva så tog även min Farsas lidande slut..

RIP

Maj..
Maj var en månad av diet.. och förberedelser inför "fitness five"

äggvita och nyttigheter

lättkessela och blåbär..

men en och annan ätardag blev det..här en där jag bjöd hem några nära och kära..



Juni..
Fitness Five kval: andra plats och vidare till final..

härligt stöd från Klubb och vänner!

Vicky började sin praktik hos mig!

Gjorde Jobbet till en fröjd hela sommaren..kaffapaus! javisst! =)

Juli:
Sista ätardagen veckan före Fitness five finalen..

Bad och grillfest hos Niclas
han har sedermera startat upp en liten fanclub i min ära på Facebook..tackar ödmjukt..=)

Fitness Five Final:
kom tvåa i finalen i ett brutalt jämt race om 2:a 3:e och 4:e platsen..



Stort stöd av många vänner på plats i Tylösand! Festen efteråt var riktigt lyckad..
Träffade på mycket trevligt folk under tävlingarna som jag kan kalla vänner idag..härligt!

Vi var ett gäng från gymmet som deltog i beachhandbollen i Åhus..förlorade allt men det var kul ändå...=)


Augusti...
under sommaren träffade jag av en tillfällighet på Thomas som min kusin hade råkat gå och kära ner sig i..såg stark ut så vi började snacka..han lockade mig till strongmanträning i Sjöbo..och jag var hooked direkt..inget strikt finlir..bara att slita upp skiten..
sagt och gjort så hittade jag ett par nya vänner där med..rubbade inte ens 340kg däcket första gången..inte en millimeter..men framåt tidig höst blev det 3flipp på 460kg däcket och låste ut 100kg stocken...! =) längtar tills det blir väder igen!



och så September/oktober: Var med i Fitness magazine

åkte till Vegas igen med Joakim, Andy och Kniv!
blev en ren sola/festa resa! så jävla härlig! Coyote Ugly!!!!=)

dopingtestades..men det var negativt resultat så det platsar inte här..=)

dieten Började igen med fokus på Decembercupen i Atletic Fitness!

November:

Promenad efter promenad..
Sen vann jag ju skiten så någon nytta gjorde det väl =)

Vann Chins, dips och Rodd med hyfsat bra marginal och kom 3/12 i poseringsen..därmed 1:a platsen ett faktum..
http://svagsomfan.blogspot.com för tävlingsberättelsen med bilder från dagen.

December: ja det kan ni bläddra ígenóm månaden själv men sm 2:a 3:a och 4:a i göteborg i början av månaden var väl i kombination med familj och vänner runt högtiderna det mest positiva..

annat positivt under året..
Min polare fick en son..

cool liten kille..
Björn och Jörgen samt alla andra som gav mig avgörande hjälp runt mina tävlingar..tack
Vicky som har lyssnat på mig och fått ordentliga resultat på gymmet!
Anders N..gjorde en total förvandling i sin fysik under sommaren genom ordentlig kost och regelbunden träning..
Min syrra blev färdigutbildad Styrketräningsinstruktör/massör och Jobbar nu med det!
Madde och Jennie slutade röka för ca 10 veckor sedan! Respekt!
Min mamma har visat oerhörd styrka i att hantera förluster under året
Min Bror har Flyttat närmre och utvecklats positivt..
Kniv..har blivit grymt bra! imponerad!
Andy.."Vad har du gjort för att nå dina mål idag?" har alltid ett bra svar på den frågan!
Mormor..våra veckomiddagar och din ironiska humor har varit spot on!
Alla på gymmet och i Sjöbo som har Förgyllt min träning med sin närvaro och positiva stämning har gjort året bättre!
MMA och BJJ-träningen med allt folk där! tummen upp!
Dave och våra vänner som inte har svikit en enda dag sedan vi började springa en gång i veckan i sommras! ni är grymma!
All uppskattning..blommor, lappar uppmuntrande ord från folk som tycker jag har gjort skillnad i deras liv..

ex.
"Tjenare! Ville bara säga att du är en grym inspirationskälla! Du har hjälpt mig mycket med träningen och det e jag evigt tacksam för! Men det e inte bara inom träningen utan du är så målinriktad och ser till att saker händer och det e grymt!!! Ha det gött så ses vi!"

tack för dom raderna N. det värmde.. =)

Fan 2009 var både det sämsta och BÄSTA året hitills..


jag har säkerligen missat att nämna någon men jag är bara mänsklig..

Gamla och nya vänner..
GOTT NYTT ÅR! (träningsår) =)







Kommentarer
Postat av: Jennie

Grymt inlägg! Och tack för peppingen :)

2010-01-01 @ 11:02:31
URL: http://seethelight.blogg.se/
Postat av: Bosse

Gott Nytt År Tobias! Nu kör vi på igen!

2010-01-01 @ 11:32:24
Postat av: Kik

God forstättning vännen =)

2010-01-02 @ 08:48:16
Postat av: abbe

vilket år. grattis till alla framgångar,fantastiska tävlingsmäniska. vi ses på fitnessfivefinalen.mvh abbe

2010-01-03 @ 11:37:33
Postat av: Tee

Tack alla! god fortsättning på er!

ja det ska bli kul abbe! platsen efter mig är ledig! ;)

2010-01-03 @ 13:00:22
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0