Julträning!

Julträning idag och mycket folk på gymmet!


och det är bara nedanvåningen..inte illa för en torsdag kl 11.. =)

blev benträning för mig och 5*5 i knäböj..satte vikten något högre än tänkt..150 kg och drog av 5, 5, 5, 5, 4 reps..
störigt med en 4:a på sista men det blir till att köra på 150 kg nästa vecka med då helt enkelt..

pressade ut det sista i bensparken sen..

lite gaaay i huvudvridningen i slutet..man kanske...näääääääääää! =)

hade med och bjöd på lite pepparkakor...vilket uppskattades...=)



Vicky!(i rött) satte sina 10 dips dagen till ära...inte illa att nå sitt långsiktiga må på exakt rätt! dag! GRATTIS!


dagsformen, utan färg, oredigerad och med allt blod i benen..men jag är ganska nöjd..nu ska det byggas på lite! =)

länkade denna artikeln förra året..men den är så förbannat bra så jag gör det igen..

"I tried to figure out how I could explain to the average guy what the typical T-Man does and why he does it. How could I get him to understand what it is we do, how we feel, how we live? So I took a deep breath and told him something like this:"
resten: www.tmuscle.com/free_online_article/sex_news_sports_funny_grok/guest_atomic_dog
vem vet.. om du inte gnäller över att texten är för lång så kanske det är inspiration och den bästa julklappen du får iår..(gäller dock inte många av mina läsare som jag vet besitter en otroligt karaktär och viljestyrka)

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Kik

fantastisk start på julafton :)

2009-12-25 @ 13:00:05
Postat av: Stephie

Ja det ser verkligen fullpackat ut! o Tack för gratulationen :) hoppas allt är bra med dig annars! snart Nyår :) Kram

2009-12-29 @ 09:06:39
URL: http://metrobloggen.se/stephs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0